Som håndværker har du sikkert både små og større opgaver i din virksomhed. Der kan komme løbende opgaver ind i løbet af en dag. Er du derfor meget på farten og har en stram arbejdsplan, kan det være aktuelt med et professionelt system til ordrestyring. Det gælder sådan set for alle håndværkervirksomheder. Det kan være en smart og nem måde at få et komplet overblik over alle igangværende opgaver, kommende opgaver og se tilbage på de afsluttede opgaver.

Det kan for de fleste være nogle lange arbejdsdage, da man stort set er ude ved kunderne hele arbejdsdagen, og når man så kommer hjem, så skal alt det manuelle og administrative arbejde udføres. Her kan du som regel spare mange arbejdstimer ved at have et ordresystem. Det frigiver tid som du i stedet kan bruge på at være sammen med familien, venner, dyrke dine fritidsinteresse eller bare tid til at få slappet af inden arbejdet kalder igen. 

Derfor skal du vælge ordrestyring i din virksomhed

Ordrestyring er et vigtigt redskab, for at kunne holde overblik over de processer, aktiviteter og opgaver, der både er igangværende, kommende og som allerede er afsluttet. Du kan igennem ordrestyring samle hele din kommunikation et sted. Her kan du vedlægge dokumenter, noter og aftaler til den enkelte opgaver løbende. Dermed undgår du misforståelser under processen. Det vil gøre dit arbejde nemmere, smartere og langt mere effektivt.

Hvilket ordresystem skal du vælge?

Når du skal vælge et ordresystem, er det vigtigt at vælge et system, der passer til dit behov. Det skal være et ordresystem, der skal tilpasses og skræddersyes efter dine aktuelle behov. Som håndværker er det vigtigt at have et fleksibelt system, da omstændighederne og ordreflowet løbende ændrer sig. Vi har derfor fundet det helt optimale system til ordrestyring for din håndværkervirksomhed. Her har du samlet alt ét sted.