Hvad end man er en virksomhed med få eller mange medarbejdere, så skal arbejdstimerne ofte skrives ned. Det gælder selvfølgelig også, hvis der er tale om afspadsering, overarbejde, sygedage, fridage eller feriedage. Spørgsmålet er bare, hvordan det foregår. 

Hvad sker der, når der ikke er system i tidsregistreringen?

Hvis ikke man har et system til at notere arbejdstimer, så kan det blive noget af en rodet affære. Derfor kan det også anbefales, at der findes et system til tidsregistrering. På den måde er der ingen tvivl om, hvordan ens medarbejdere har arbejdet. Og man kan altid gå tilbage i tiden og tjekke efter med arbejdstimer. 

Med et system til tidsregistrering får man også en overskuelig måde, man kan holde styr på utrolig mange medarbejdere. For jo flere der er, desto mere bøvlet vil det være i længden, hvis deres arbejdstimer skulle optælles manuelt eller lignende. 

Find det rette system til tidsregistrering

Det er selvfølgelig et must, at man finder det rette system til tidsregistrering. Og med “det rette” menes der et system, som kan dække de behov, man måtte have. Det kan være i forhold til antallet af medarbejdere, som systemet kan håndtere. Eller det kan være i forhold til måden registreringen kan foregå på – skal det kunne foregå via arbejdspladsens intranet, gennem mobilen, eller måske gennem fingeraftryk. 

Mulighederne med tidsregistrering er mange, og det er derfor også med at kontakte et firma, som kan lede en i den rigtige retning. Det kan nemlig være starten på, at systemet kommer til at fungere ekstra godt for alle dem, som løbende kommer til at bruge systemet.  

Her finder du gode systemer til tidsregistrering

Når du kontakter virksomheden, ANCA, så er der ingen tvivl om, at du kommer i gode hænder. De kan hjælpe med flere forskellige systemer til tidsregistrering, og de kan helt sikkert også hjælpe med god rådgivning.